Tento eshop používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie.

Prijať všetky cookies Podrobné nastavenia
Prijať zvolené cookies

Pre reklamáciu tovaru môžete použiť náš formulár STAHNOUT FORMULÁR

Prípadné reklamácie predajca vybaví v súlade s platnými právnymi predpismi (Občiansky zákonník pre fyzické osoby, Obchodný zákonník pre právnické osoby). Na všetok tovar sa vzťahuje zákonná záručná lehota 24 mesiacov, pokiaľ nie je pri výrobku uvedené inak.

Nárok na uplatnenie záruky môže zaniknúť, ak:

1. Výrobok bol poškodený pri preprave (Zjavné poškodenie tovaru alebo jeho obalu je treba ihneď riešiť s dopravcom. Zákazník nie je povinný takýto tovar od dopravcu prevziať a musí o zistenom poškodení neodkladne informovať predajcu).
2. Výrobok bol poškodený neodbornou inštaláciou alebo zaobchádzaním a obsluhou vykonávanou v rozpore s užívateľskou príručkou (pokiaľ u výrobku existuje).
3. Výrobok bol používaný v podmienkach, ktoré nezodpovedali parametrom a požiadavkám uvedeným v dokumentácii (pokiaľ u výrobku existuje).
4. Výrobok bol poškodený pôsobením živlov.
5. Výrobok bol poškodený nadmerným zaťažovaním alebo používaním v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii (pokiaľ u výrobku existuje).
6. Výrobok bol poškodený v dôsledku zapojenia do siete, ktorá nezodpovedá príslušnej STN.

Postup pri reklamácii:

1. Zákazník informuje predajcu o reklamácii telefonicky alebo e-mailom.
2. Zákazník zašlite produkt na adresu predajcu.
3. Zákazník musí pri uplatnení reklamácie uviesť dôvod reklamácie a priloží kópiu daňového dokladu.

Predajca vybaví reklamáciu čo najskôr, najneskôr však do 30 dní.

Doprava zadarmo pri nákupe nad 180 €
30 000+ produktov v e-shope
Výmena tovaru bez problému a rýchlo